Mäntsälän Urheilijoiden 2002-2003 futisjoukkueen ilmoitustaulu

Laji Jalkapallo
Kotipaikka Mäntsälä
Jäseniä 22
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Pelinohjaajakoulutus Mäntsälässä lauantaina 15.5.2021!

Terve kaikille. MU järjestää pelinohjaajakoulutuksen kaikille 2007-syntyneille ja vanhemmille pelaajille, toimihenkilöille ja vanhemmille lauantaina 15.5.2021 klo 10-15.00 välisenä aikana.

Pelinohjaajakoulutuksessa saat valmiuden toimia pienten kentän joukkueiden harjoitus- ja OPEL-liigan peleissä pelinohjaajana. ( 5v5 ja 8v8 pelit)

Pelinohjaajille on tarvetta ympäri vuoden ja tämä onkin oiva mahdollisuus osallistua toimintaan matalalla kynnyksellä.

Pelinohjaamisesta maksetaan aina 10€/korvaus per peli ( Turnaukset 7€)

Koulutuksen pitää lahden erotuomarikerhon edustaja Jorma Hult.

aikataulu:
15.5.2021
klo 10-12.00 Teoria osuus etäopetuksena.
klo 13.30-15.00 kenttä.osuus Mäntsälän tekonurmella.

ilmoittautuminen kurssille tehdään oheisen linkin kautta 13.5.2021 mennessä.

Laajaa osaanottoa toivoen!

JP-Jaosto

Hei

Tiedoksi kaikille palloliiton ilmoitus alkavasta pelikaudesta.

OPEL-LIIGA joukkueet odottavat aloituspäätöksen Opel-liigan päästä, jonka pitäisi tulla parin päivän sisällä.

Jakelu: Eteläisen alueen jalkapallokauden 2021 seurat

Valtioneuvosto on tiistaina 20.4.2021 julkaissut suunnitelmansa Covid-19-epidemiaan liittyvien rajoitustoimien ja -suositusten hallitulle purkamiselle. Asiakirjassa on kerrottu valtakunnalliset periaatteet ja suuntaviivat koronaepidemian hillintään asetettujen rajoitustoimien ja annettujen suositusten asteittaisesta lieventämisestä ja purkamisesta. Asiakirja löytyy Valtioneuvoston verkkosivuilta >> https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/163030/VN_2021_42.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Julkaistut suunnitelmat tulevat jatkossa ohjaamaan alueellista ja paikallista päätöksen tekoa sairaanhoitopiireissä ja kunnissa ja sitä kautta vaikuttamaan merkittävästi myös jalkapallon toimintaan koko Suomessa. Kilpailutoiminnan suunnittelua hankaloittaa se, että tautitilanne ja sitä kautta voimassa olevat rajoitteet ovat kovin eritasoisia eri alueilla ja tehtävien päätösten ennakointi on vaikeaa ja osin täysin mahdotonta.

Palloliiton Eteläinen alue yhdessä Palloliiton keskustoimiston ja muiden alueiden kilpailutoimintojen kanssa luonut alla esitettävän ennusteen oman alueensa sarjojen käynnistymisestä. Ennusteen toteutuminen on kuitenkin täysin riippuvainen alueellisesta ja paikallisesta tautitilanteesta sekä sen mukaisista viranomaispäätöksistä. Käymme keskustelua tilanteesta sairaanhoitopiirien kanssa ja pyrimme vaikuttamaan aikatauluihin kilpailutoiminnan käynnistämiseksi.

Pelitapojen päivittäminen tapahtuu ensi viikolla ja löytyy Tulospalvelusivuilta ao. sarjan kohdalta.

Alueelliset aikuisten sarjat:

- pelit aloitetaan ma 7.6. alkavalla viikolla. Yleisesti kaksinkertaiset pelataan yksikertaisina sarjoina ja niiden päälle ylä- ja alaloppusarjat. Muita aikuisten sarjoja muokataan niin, että niistä saadaan tilanteeseen nähden mahdollisimman mielekkäitä.

17–20-vuotiaiden alueelliset nuorten sarjat:

- sarjajärjestelmät ovat yhteydessä valtakunnallisiin sarjoihin, minkä johdosta rytmitys pitää olla yhtenevä. Yleisesti aloitetaan ma 7.6. alkavalla viikolla ja pelitapa tarkentuu ensi viikolla.

14-15-vuotiaiden alueelliset nuorten sarjat

- kilpasarjat ovat yhteydessä muiden alueiden sarjoihin, minkä johdosta rytmitys pitää olla yhtenevä. Yleisesti aloitetaan ma 7.6. alkavalla viikolla ja pelitapa tarkentuu ensi viikolla.

- muut sarjat (Kolmoset-Kutoset) voidaan aloittaa jo toukokuun puolivälissä tilanteen salliessa.

12–13-vuotiaiden alueelliset sarjat:

Alakouluikäisten ryhmäharrastustoimintaa koskevaa ohjeistusta ei ole kirjattu em. Valtioneuvoston asiakirjaan ja siksi v. 2008 ja sen jälkeen syntyneiden kilpailutoiminta voi tulkintamme mukaan tapahtua muita sarjoja aiemmin, ellei se paikallisella päätöksellä ole erikseen kiellettyä.

Lasten (11 v ja nuor.) alueelliset sarjat:

- sarjat voidaan aloittaa jo toukokuun alussa tilanteen salliessa.

Peruuntuvat ottelut/kierrokset jätetään pelaamatta ja syksyksi tehdään lohkojakomuutoksia.

terveisin

Risto Rissanen | Kilpailupäällikkö, Eteläinen alue | Competition Manager